Välkommen till fotoagge. Foto från alla möjliga äventyr!

lördag 16 oktober 2010

Det här med blogg..

Jag har en del frågetecken om det här med bloggens design!
Jag får inte till det riktigt som jag vill. För det första så ville jag att det skulle komma reklam på min sida som handlade om foto. Men på mitt konto "ad-sense" står det bara att det väntar på godkännande". Vem ska godkänna? Jag eller ad-sense?? Jag har loggat in på mitt konto och aktiverat men inte tusan händer det något.
Sen när det gäller att lägga upp bilder, så hamnar en del sidan om varandra och en del inte. Och texten hamnar lite där den själv vill... Nån som kan hjälpa mig??
Äh....
Nu ska jag iväg och fota på Öresundsquiltarnas utställning på Limhamns folkets hus!
Tryck på bilden för att bli länkad till Öresundsquiltarna och mer information

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar